פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

קידוח כלונסאות

פלג פתרונות למי גשם מתמחים בעבודות קידוחים, ביניהן קידוח כלונסאות. לפרטים נוספים חייגו עכשיו: 097666343

כל מבנה, נכס או בניין מוקם על גבי יסודות או קורות חזקים מאד הממוקמים מתחת לפני השטח ותפקידם לייצב את הבניין ולוודא שהוא חזק, יציב ועמיד. יסודות אלה מכונים בשפה המקצועית כלונסאות והפעולה של קידוח בקרקע על מנת למקם את היסודות האלה במקומם נקרא קידוח כלונסאות.

מדובר בסוג מיוחד מאד של קידוחי קרקע, שכן תשומת לב ומחשבה רבה מוקדשות לתכנון נכון של היסודות. בזכות מיקום נכון ומדויק של הכלונסאות – יהיה הבניין יציב וחזק ואפילו עמיד בפני עומס רב או רעידת אדמה.

החוכמה הגדולה בתחום של קידוח כלונסאות היא הנחת היסודות עמוק ככל האפשר (תוך התחשבות בתנאי הקרקע ובתכונותיו של הבניין שעתיד להיות מוקם). מילת המפתח היא דיוק. בחירת המיקום חייבת להיות מדויקת במיוחד ולא – לא תושג המטרה, שהיא וידוא שהבניין יהיה כאמור יציב וחזק ככל האפשר.

משתנה נוסף שחייב לקחת חלק במערך השיקולים הוא המיקום של קווי תשתית הממוקמים בסמיכות למיקום המיועד לכלונסאות – צינורות מים, ביוב, חשמל, גז או תקשורת.

קידוח כלונסאות מיקרופייל
קידוח כלונסאות מיקרופייל

כיצד מתבצע קידוח כלונסאות?

ראשית, חשוב להבהיר שמי שמבצע קידוח כלונסאות חייב להיות בקיא בתחום ומומחה בו. הדיוק כאמור הוא הדבר החשוב ביותר וצריך לדעת איך לאבחן את הסוג והתוואי של הקרקע. קידוח כלונסאות  מבוצע על ידי מקדחות חשמליות בקוטר והעומק הדרושים ומבוצעים ניטור ומעקב רציפים אחר פעולתה של המקדחה על מנת לוודא שאין חריגות או סטיות מהנתונים שהוסכמו ויש להקפיד עליהם.

בנוסף לכך, כמו בכל פעולה המבוצעת באתר בנייה – חשוב מאד לשמור על בטיחותם של העובדים הנמצאים במקום ולנקוט בכל אמצעי זהירות כגון: רתמת בטיחות, כפפות עבודה, קסדת בטיחות, משקפי מגן וכו'.

בזכות הצבה נכונה ומדויקת של היסודות – הבניין שעומד להיות מוקם יהיה יציב ובטוח לשהייה בו. לצורך העניין של קידוח כלונסאות אין זה משנה אם מדובר בבניין שאמור להיות בשימוש למגורים, לעסקים או משרדים או כמתקן תעשייתי.

כל מבנה חייב להיות מקובע לקרקע בצורה החזקה ביותר האפשרית כך שקידוח הכלונסאות חייב להיות השלב הראשוני שיתחיל כל תהליך של בניית מבנה.

קידוח כלונסאות ידני
קידוח כלונסאות ידני

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן