פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

תעלות ניקוז מי גשם

פלג פתורונת למי גשמים היא חברה המתמחה בכל הנושא של ניקוז נכון של מי גשמים מכל הסוגים ברמה הגבוהה ביותר בעזרת תעלות ניקוז שונות ומובילות. כמו כן פלג פתרונות למי גשמים היא החברה הותיקה ביותר בשוק לניקוז מי גשמים.

תעלות ניקוז מי גשם
תעלות ניקוז מי גשם

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר משתלמת צרו קשר עוד היום עם החברה בטל' :097666343

בעונת החורף, כאשר יורדים גשמים (ללא קשר אם מדובר בכמות משקעים גדולה או קטנה) מי הגשמים חייבים להיות מוזרמים באופן מבוקר ומוסדר דרך תעלות תת קרקעיות על מנת להגיע בסופו של דבר אל מאגרי המים התת קרקעיים.

מאגרים אלה נמצאים בשימוש בשעת הצורך. על מנת שמי הגשמים אכן יגיעו ליעדם יש צורך בהתקנת תעלות ניקוז למי גשמים ואת אלה ניתן לראות גם על פני השטח במקומות רבים – מרכזי ערים ושכונות מגורים וגם שטחים פתוחים או חקלאיים.

הפתחים של תעלות ניקוז מי גשם מרושתים בדרך כלל גם על מנת למנוע פגיעה בעוברי האורח וגם על מנת למנוע את כניסתם של גופים או עצמים זרים אל המים הזורמים.

אם יחדרו גופים אלה אל המים הם עלולים גם ללכלכך ולזהם את המים וגם לסתום את המעברים ולמנוע את הזרימה הסדירה והחלקה של המים הלאה. בנוסף – ישנו מעקב וישנן פעולות תחזוקה קבועות ושגרתיות מטעם הרשות המקומית על מנת למנוע כל תקלה בזרימת המים. מכאן ניתן להבין את החשיבות הרבה שניתנת למים אלה.

שמירה על תקינותן של תעלות ניקוז למי גשמים

גם עוברי אורח ותושבים יכולים לסייע בשמירה על פתחים פנויים של תעלות ניקוז למי גשמים. במידה ויורדים גשמים רבים או שנושבות רוחות חזקות – עלולים לעוף עלים או חלקי אבק ולסתום את הפתחים.

עוברי אורח שיודיעו על כך יסייעו במניעת הסתימה שעלולה להתהוות וכך תוכל התעלה לתפקד באופן תקין.
ישנן תעלות ניקוז מי גשם שהן ארוכות או קצרות, על פי המיקום של מאגרי המים התת קרקעיים ויש משמעות והשלכות לתעלה שאינה תקינה. זו הסיבה שחשוב להתריע על כך מוקדם ככל האפשר.

שמירה על תקינותן של תעלות ניקוז מי גשם היא האינטרס של כולנו. בעיקר במדינה כמו ישראל שמשק המים בה תמיד מוגבל ולא יורדות כמויות גדולות של גשמים. חשוב לשמור על כל טיפה ולא לאפשר בזבוז לשווא של המים הכל כך חשובים עבור כולם.

תעלות ניקוז למי גשמים מהוות חלק בלתי נפרד מהנוף האורבני ומסייעות בשמירה על המשאבים הטבעיים.

 

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן