פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

כלונסאות בנטונייט

פלג פתרונות למי גשם מתמחה בתחום קידוחי בנטונייט למידע נוסף וליצירת קשר מהיר עם החברה חייגו עכשיו : 09-7666343

ענף הבנייה מושתת על קידוחים בשכבות הפנימיות והעמוקות של הקרקע. במקרים רבים הקידוח מתבצע על מנת להניח יסודות ותשתיות עבור הקמת בניינים ומבנים. בטרם מבוצע הקידוח יש לבצע אבחון של הקרקע ולהבין ממה היא מורכבת, שכן אם מדובר בשכבות של חול רך ומים – אי אפשר יהיה להחדיר את היסודות כמו שצריך והקרקע כולה לא תהיה יציבה דיה.

הפתרון לכך הוא קידוח כלונסאות בנטונייט – מינרל שכאשר בא במגע עם מים הופך לצמיגי ונוצרים ממנו בורות יציבים וחזקים שלתוכם ניתן להחדיר את היסודות ללא סכנת קריסה.

מכיוון שכל קרקע מורכבת מאחוז מסוים של חול וחמים – יש הכרח לבצע אבחון מדויק על ידי מהנדס אינסטלציה האחראי על הפרויקט. לאחר אבחון זה יוחלט מה צריך להיות המינון של בנטונייט בתערובת על מנת שהקרקע אכן תקבל את תכונות הקושי, החוזק והצמיגיות הדרושות.

מסיבה זו לא ניתן לצאת לדרך בשום משימת קידוחי בנטונייט בטרם יבדוק מהנדס אינסטלציה מוסמך את הקרקע ויחליט האם יש צורך לעשות שימוש בקידוח כלונסאות בנטונייט.

קידוח כלונסאות בנטונייט
קידוח כלונסאות בנטונייט

איך מסייע בנטונייט בתהליך הקידוח?

לאחר שממוקמים היסודות ונאטמים על ידי בטון – ניתן לעשות שימוש במשאבה נוספת על מנת לשאוב את הבנטונייט לצורך שימוש חוזר בו. כך יכולה חברת הקידוח לחסוך בעלויות, שכן לא צריך בכל פרויקט להצטייד במינרל בנטונייט חדש.

כך גם מתבצע מחזור, שכן אין צורך שהבנטונייט יישאר במעמקי האדמה. בזכות צורת קידוח כלונסאות בנטונייט נשמרים מאפייניה של הקרקע, לא נוצרים כיסי אוויר והקידוח מתבצע בצורה יציבה, בטוחה וכזאת שתמיד נותנת תוצאות טובות ומשיגה עבור מנהלי העבודה באתר את המטרות שהוגדרו בתחילת התהליך.

קידוחי בנטונייט מתאימים לסוגי קרקע שונים ולאחוזים שונים של מים או חול בקרקע. חשוב שאת הפרויקט ילווה כאמור איש מקצוע מהתחום של הנדסה אזרחית ו/או הנדסת הקרקע והוא זה שיידע מה שלבי העבודה ואיך יהיה הכי נכון לבצע את הקידוח.

כיום, ישנם משאבות קידוח מתקדמות מאד המתאימות לתנאי שטח שונים ולמשימות שונות ואין צורך לוותר על פרויקטים בשל קרקע שאינה מתאימה או פחות נוחה לעבודה.

כלונסאות בנטונייט למי גשמים
כלונסאות בנטונייט למי גשמים

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן