פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

אגרגטים

פלג פתרונות למי גשם היא חברה המתמחה בפתרונות ניקוז שונות מכל הסוגים, בין היתר היא מתמחה באספקת אגרגטים. למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו עכשיו : 09-7666343

המילה אגרגט אומצה משפה האנגלית, שבה פירוש המילה Aggregate הוא תערובת. הכוונה היא לתערובת של חצץ ואבנים מסוגים שונים שיש בה שימוש לצורך חיזוק בטון ושיפור תכונות החוזק והעמידות שלו.

אגרגטים מכילים בתוכם אבנים, סלעים וחלקיקים במגוון גדלים, צורות וסוגים אך כאשר מדובר על אגרגטים המיועדים לשימוש עבור חיזוק בטון – מדובר בגודל ומשקל אחידים של מרכיבי האגרגט. שימוש נוסף באגרגט הוא ערבוב שלו עם תערובת של בטון וזפת לצורך של סלילת כבישים.

כאשר מדברים על אגרגטים הלוקחים חלק בתהליך של סינון מים או חלחול שלהם מפני השטח דרך מערכת צינורות ייעודית אל מאגרי המים התת קרקעיים מתכוונים לשלב בצינור שבו מונח האגרגט ותפקידו לסנן את המים ולוודא סינון של גופים זרים בגדלים שונים.

המים מחלחלים דרך אבני האגרגט אך עצמם שונים או מזהמים לא יכולים לעבור בשל הצפיפות של האבנים הזעירות. תודות לגדלים שונים של אבנים ומרכיבים באגרגט – אפשר לסנן מהמים מזהמים וגופים זרים בעלי צורות שונות וגדלים שונים.

אגרגטים
אגרגטים

מידע נוסף אודות אגרגטים

ברוב המקרים השימוש באגרגטים הוא תעשייתי או עסקי ומשמש לטובת שיקום מבנים ואין בו שימוש עבור לקוחות פרטיים. מהנדס אינסטלציה אשר מכיר את התהליך המדובר או את אופן הפעולה הדרוש של האגרגט (כמו גם את המטרה שהוצבה בפני מי שפעיל בפרויקט) – יוכל להמליץ על אגרגטים מתאימים בכל תהליך ובכל מיקום, על העומק בצינור שבו יהיה הכי נכון למקם את האגרגט ואת אופן השימוש בו.

ייתכן ומדי פעם יהיה צורך לבצע פעולות תחזוקה או ניקוי של אגרגטים על מנת לוודא שהגופים שהם הרחיקו מהמים לא גרמו לסתימה שתגרום לעצירה זרימת המים עצמה.

את האגרגטים חשוב מאד להתאים לכל סביבה ולכל פרויקט וכך להגדיל את הסיכוי שאכן תושג המטרה של התהליך כולו. לאגרגטים יש תפקיד חשוב ומהותי והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהשלבים שהמים עוברים בדרכם מפני השטח, דרך הזרמה אל פתח הצינור והצינור הלאה.

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן