פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

איתור נזילות בקווי ביוב וניקוז

נזילת מים יכולה להיות חתיכת כאב ראש כאשר היא מתרחשת בקנה מידה ביתי, אז דמיינו לעצמכם מה קורה כאשר תשתית ביוב שלמה נוזלת במספר מוקדים שונים. ב-2 מילים: לא נעים. הנה כל מה שרציתם לדעת על איתור נזילות מים בקווי ביוב ובצינורות ניקוז ועודפים.

אם יש צינור שדולף במשך זמן רב, הוא יהיה מכוסה במשקעים של קורוזיה, חלודה, צמחיית אצות, בקטריות, פטריות ועוד. זה יכול להיות קשה לראות את הנזק ולהבין עד כמה הוא עמוק, במיוחד אם מדובר בתשתיות ביוב או תעלות ניקוז שמותקנות, כידוע, מתחת לאדמה. לשם כך, בדרך כלל משתמשים באמצעים טכנולוגיים לאיתור נזילות מים כמו מצלמות תרמיות שעובדות על בסיס של אינפרה אדום.

מה קבלן ביוב או אינסטלטור עשוי לבדוק בעת נזילת מים?

אם אתם צריכים שירות של חברה לאיתור נזילות מים, צריך לשאול מה גורם לנזילות ביוב וקו ניקוז. כדאי לשאול את השאלות הבאות:

איך מאתרים נזילות בקווי ביוב וניקוז?

מה הם הדברים שאתם יכולים לעשות כדי לעצור את הדליפה במהירות?

כמה זמן לוקח לצינור להישבר?

כמה זמן לוקח לתקן נזילת מים?

איתור ותיקון קווי ביוב וניקוז הם נוהג נפוץ למדי בערים המודרניות, במיוחד בערים גדולות כמו תל אביב אשר מכילות בתוכן מבנים ישנים ונוזלים. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים לנסות לאתר נזילות בצנרת הביוב או הניקוז, כמו למשל לברר מחירים של חברות לאיתור נזילות.

תיקון נזילות מים במהירות מונע את הרחבת הנזקים

מציאת נזילה בביוב או בקו ניקוז יכולה להיראות כמו משימה לא פשוטה. עם זאת, חשוב לזכור כי במקרים בהם מתקנים במהירות את הדליפה, ככה גם עשויים לצמצם את הרחבת הנזקים הפוטנציאליים. הנזקים הצפויים יהיו:

– רצפות רטובות ורמת לחות עולה בתוך הבית או העסק, תוך הפחתת איכות האוויר.
– נזק פוטנציאלי לרכוש פרטי מהצפה של מי דליפה מהביוב.
– הצפה במבנה תוך גרימת נזקים נרחבים.

כדי להימנע מנזקים אלו, חברה לאיתור נזילות קודם כל תפעל להפסקת זרימת המים במבנה. שאגב, זה משהו שגם אתם יכולים לעשות בעצמכם. גשו לברז המים הראשי במבנה, סובבו את השיבר עד הסוף וסיגרו את הזרמת המים במבנה.

דרכים יעילות לאיתור נזילות מים

עבור חברה לאיתור נזילות מים, הדרכים הנפוצות ביותר לאתר נזילות בקווי ביוב וניקוז הן באמצעות גלאי קול, מצלמת אינפרה אדום או גלאי נזילות גז. ניתן להשתמש בשיטות אלו בשילוב זה עם זה בעת הצורך. אם אתם צריכים לדעת יותר על הדרך הטובה ביותר לאתר נזילות בקווי ביוב וניקוז, יהיה כדאי להתייעץ עם אינסטלטור או עם קבלן ביוב מורשה. הם יוכלו לספק לכם את כלל המידע הנדרש לכם לצורך תיקון נזילות מים.

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן