פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

Duradrain, מערכת לניקוז נגר עילי

"המאפיינים הייחודיים של הפרופיל הרדוד של Duradrain הופכים אותו לפתרון המושלם עבור רשויות מקומיות המבקשות לספק ניקוז בטוח ויעיל במסגרת עיצוב תשתית מודרנית בזאת כדי למנוע הצפה או התייבשות ולהגן על משטחים מפני שחיקה." סטיב בנט, MD בחברת Dura Products

מערכת לניקוז נגר עילי

Duradrain מערכת שאוספת נגר עילי דרך נקודות גישה לאורך כל המסלול בהמצאות שקעים סמויים בתוך גוף הערוץ המים. המערכת תוכננה עם יכולת זרימה גבוהה, המאפשרת לה להתמודד ביעילות עם כמויות גדולות של נגר עילי במהלך אירועי גשם כבדים. המערכת מקדמת ניהול מים בר קיימא על ידי איסוף והפניית נגר עילי ביעילות, הפחתת העומס על גופי מים מקומיים ומניעת שחיקת קרקע.

גישה זו מבטיחה להאריך את תוחלת החיים של פרויקט התשתית, תוך שיפור הבטיחות עבור משתמשי הכבישים והמדרכות, במיוחד בכבישים מהירים.

Duradrain מערכת לניקוז נגר עילי

המוצר Duradrain עשוי מ-70% חומרים ממוחזרים, כל יחידה מכילה 199 בקבוקים, פקקים וסגרים, מה שמפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו. השימוש באנרגיה מופחת גם במהלך הובלה והתקנה, בשל משקלה הנמוך בהשוואה למוצרי בטון מסורתיים. בנוסף, בסוף חייו ניתן להשתמש במוצר מחדש, למחזר ולהחזיר את הפחמן שלו.

הכל התחיל שחברת חומרי הבנייה  Dura Products שיתפה פעולה עם חברת הבנייה האירית Clandillon Civil Consulting והמפיץ שלה Killeshal כדי להתקין מערכת שוליים וניקוז משולבת מסוג  Duradrain באורך 2 ק"מ (CKD), העשויה בעיקר מפלסטיק ממוחזר.

הפרויקט התקיים על כביש המהיר N63 בלונגפורד, אירלנד, הפרויקט נועד לשפר את הנגישות להולכי רגל, משתמשי כיסאות הגלגלים ורוכבי אופניים, תוך התאמה להנחיות הלאומיות.

מדריך המחזור הלאומי החדש באירלנד, פותח על ידי רשות התחבורה הלאומית, קורא ליצירת תשתית בטוחה לרכיבה על אופניים הפונה לאנשים מכל הגילאים והיכולות. כתוצאה מכך, מספר כבישים ומדרכות באזור בלונגפורד שדרוגו משמעותיית כדי לעמוד בסטנדרטים הלאומיים הללו.

הפרויקט היה מוצלח כך ש Clandillon בחרה ב-CKD ליניארי של Duradrain Shallow Profile כפתרון ניהול המים העילי שלה.

במהלך שלושת העשורים האחרונים, הגישה המשולבת לרסן וניקוז (CKD) צברה פופולריות בבריטניה ובאירלנד כשיטה לאיסוף מים עיליים ומאז 2002, מערכות CKD עומדות בתקן אירופאי הרמוני (CEN), מה שמגדיל את האטרקטיביות שלהן ביבשת אירופה ובשווקים הבינלאומיים.

נשמח לעמוד לשרותך לכל שאלה או התייעצות  עם המומחים שלנו.

(מאמר זה נכתב ע״י Dura products ותורגם ע״י חברת פלג פתרונות למי גשם בע״מ).

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן