פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

פתרונות ניקוז מי גשם לגני שעשועים ומגרשים עירוניים

הדרך שבה בוחרים לבצע ניקוז מי גשם מתוך גני שעשועים ומגרשים עירוניים היא בעלת השפעת דרמטית על איכות החיים של התושבים. נכון להיום, לחברת פלג יש את הפתרונות המתאימים עבור מצבים מן הסוג הזה ולכן היא מציעה את השירותים שלה לקהל יעד מגוון. בין היתר, ניתן לראות את האופן שבו פלג דואגת ליישום נכון של תעלות ניקוז מי גשמים ולשילוב בין היתרונות של בורות חלחול ובין איטום בהתזה.

בשביל להבין את המאפיינים של פתרונות ניקוז מי גשם לגני שעשועים ומגרשים עירוניים צריך לחזור כמה צעדים אחורה. ראשית, יש לקחת בחשבון שמי הגשמים לא נוטים להתנקז מעצמם אלא אם יש תנאים שיאפשרו להם את זה: שיפוע, בורות חלחול וכן הלאה. במידה ודואגים מראש לעניין של התקנת תעלות ניקוז מי גשמים במקומות הנכונים, אפשר גם לדאוג לניקוז יעיל וגם להאיץ חלחול מי גשמים אל תוך הקרקע.

איך מבצעים ניקוז מי גשם?

בשלבים מתקדמים יותר של ניסיון להשיג פתרונות ניקוז מי גשם לגני שעשועים ומגרשים עירוניים אפשר גם לבדוק את התנאים הקיימים במרחב הציבורי. בשביל זה יש צורך במעורבות של חברה מקצועית, שיודעת כיצד מבצעים איטום בהתזה וגם איך מעודדים חלחול מי גשמים באופן טבעי.

ההבדל בין איטום בהתזה לבין חלחול מי גשמים קשור למאפיינים השונים של גני שעשועים ומגרשים עירוניים. מצד אחד, המגרשים העירוניים הם משטחים רחבים וגדולים שעל גביהם מי הגשמים מצטברים ללא ניקוז טבעי. מצד שני, אפשר לשלב גם במגרשים עירוניים וגם בגני שעשועים פתרונות שונים שיעודדו חלחול מי גשמים אל תוך הקרקע.

תעלות ניקוז פלג מסוג SAB
תעלות ניקוז פלג מסוג SAB

מתי מתקינים תעלות ניקוז מי גשמים?

התקנה של תעלות ניקוז מי גשמים מתבצעת אם רוצים למנוע מצב של הצטברות המים על גבי השכבה העליונה והחשופה של גני שעשועים או מגרשים עירוניים. בעזרת ניקוז מי גשם עם תקלות אפשר להפנות אותם אל מקורות טבעיים ולחסוך בהוצאות אנרגיה. חוץ מזה, בורות חלחול הם משהו שהעירייה צריכה לדאוג לו גם ברמה המוניציפאלית.

חברה שמתמחה בהתקנת פתרונות ניקוז מי גשם לגני שעשועים ומגרשים עירוניים מרכזת מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת. ברוב המקרים, החברה לוקחת על עצמה אחריות מלאה עם מה שנוגע להתקנת בורות חלחול או להשוואה בין תעלות ניקוז מי גשמים. לשם השוואה, חברה שמבצעת את שירותי האיטום שלה עבור המגזר הפרטי בלבד – כמו למשל בדירות מגורים או בבתים צמודי קרקע – תתמחה באיטום בהתזה של גגות או ביישום יריעות ביטומניות.

לסיכום, ניקוז מי גשם היא פעולה שצריכה לבצע בגני שעשועים ומגרשים עירוניים למניעת נזקים לציבור. את הניקוז מבצעים עם תעלות וחומרים מתקדמים ובליווי חברה מקצועית ובעלת ניסיון.

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן