פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

תעלת ניקוז

גשמים שיורדים מהווים ברכה לחקלאים ולמשק המים במדינה. יחד עם זאת חשוב מאד לדעת איך מטפלים במי הגשמים אשר עלולים להצטבר על פני הקרקע, להזדהם או להתלכלך וכמובן שעדיף למצוא להם שימוש ודרך להעביר אותם למאגרי מים תת קרקעיים על מנת שיצטברו ואפשר יהיה, בבוא העת ובמידת הצורך לעשות בהם שימוש.

זה בדיוק תפקידן של תעלות ניקוז מים המותקנות במיקומים מדויקים שאליהם מתנקזים מי הגשמים ומשם מובלים על ידי התעלה אל אותם מאגרים תת קרקעיים.

כיום ניתן למצוא תעלת ניקוז בכל מקום ובעיקר בשכונות מגורים. גם בשטחים פתוחים ניתן למצוא תעלות ניקוז אלה וכמובן שהייעוד שלהם זהה. ההבדלים בין הסוגים השונים של תעלות ניקוז נובעים מחומרי גלם שמהם הן עשויות, באורך הצינורות שאליהם מובילות התעלות את המים ובתפקידים נוספים שהן ממלאות – כמו הובלת מים בלבד, סינון המים או הרחקת גופים זרים מהם במהלך הזרימה.

 

חשוב מאד שתעלת ניקוז תהיינה מותקנת על ידי חברה מקצועית (קישור לעמוד הבית) שמתמחה בתחום זה ותוכל לבחור את תעלת ניקוז מתאימה עבור כל מיקום או כל צורך.

תעלת ניקוז איכותית
תעלת ניקוז איכותית

התקנה נכונה של תעלות ניקוז עם פלג פתרונות למי גשם

כאמור – מכיוון שכיום יש כמה וכמה סוגים של תעלות ניקוז – הרי שחשוב לבחון היטב את תנאי השטח של המקום בו אמורה להיות מותקנת התעלת ניקוז מים להיות מותקנת ולבדוק מה אמור להיות הייעוד המדויק שלה.

רק בדרך זו אפשר יהיה לבחור את הסוג התעלה הנכונה ואפשר יהיה לוודא שהיא אכן מבצעת את תפקידה ומשיגה את המטרות שלשמן הותקנה מלכתחילה. בתהליך חייב להיות מעורב מהנדס שיוכל לתת עצות והמלצות בנוגע להתקנה הלכה למעשה של תעלת ניקוז.

אנשים רבים כלל לא מודעים לקיומה של תעלת ניקוז מים אחת לפחות בסביבת המגורים שלהם וכלל לא יודעים על החשיבות שלה בשמירה על משק מים תקין במדינה.

מי שכן יודע אודות תעלות ניקוז אלה ומזהה על פני השטח הצטברות של לכלוך או עלים שנושרים ועלולים לסתום את הפתח כניסת המים – חשוב שיפנה אל הגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית על מנת שלא תיגרם הצפה ואפשר יהיה לפנות מחדש את הפתח.

תעלות ניקוז מבית פלג פתרונות למי גשם
תעלות ניקוז מבית פלג פתרונות למי גשם

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן