פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

Drenotube

 

צינור ניקוז של Drenotube מיועד בעיקר ליישומי ניקוז תת-קרקעיים. הוא אוסף ומוביל ביעילות מי נגר, מונע ריבוי מים ומקדם ניקוז טוב יותר של הקרקע. תפקידו לסייע בניהול מי נגר על ידי מתן מסלול לזרימת מים, הפחתת הסיכון לשחיקה ופגיעה במבנים בסביבה.

Drenotube עשוי מפוליאתילן בצפיפות גבוהה  HDPE (High-Density Polyethylene) העמיד בפני קורוזיה. HDPE  בשימוש נפוץ בשל חוזקם, גמישותם וחיי השירות הארוכים שלהם.

Drenotube מוקף תרכובות גיאו- סינטטיות הנקרא (Expanded Polystyrene)  EPS המשמש כתחליף לחצץ. התרכובות הגיאו-סינתטיות EPS  משמש כחומרי מילוי ותפקידה לשפר את היציבות והחוזק של  Drenotube, למנוע שחיקת קרקע, למזער חדירת מים לקרקע לחלחול, ולספק בידוד תרמי והגנה מפני שינוי טמפרטורה.
בנוסף, הצינור עטוף בבד מסנן גיאוטקסטיל הנותן למים לעבור דרכם תוך מניעת תנועת חלקיקי אדמה ובכך מספק סינון יעיל.

המפרט הטכני ותכונות מערכת Drenotube מבטיחה את אורך החיים והיעילות של המערכת.

Drnotube

Drenotube הוא צינור ניקוז יעיל ביותר שנמצא בשימוש נרחב ביישומים שונים. הוא מציע ביצועים ועמידות מצוינים, מה שהופך אותו למתאים למטרות שונות:
1. משמש לעתים קרובות במערכות ניקוז של מגרשי משחקים וספורט כדי לנהל עודפי מים ולמנוע שקיעת מים. עיצובו מאפשר ניקוז מים מהיר ויעיל, מבטיח תנאי משחק אופטימליים ומניעת פגיעה במגרש.
2.  ניקוז קצה הכביש המהיר Drenotube,  משמש בדרך כלל גם לניקוז קצה הכביש מהיר. זה עוזר באיסוף והפניית מים הרחק משטח הכביש, מונע הצטברות מים ומפחית את הסיכון לנזק ותאונות דרכים.
3. היא בחירה מצוינת למערכות ניקוז קיר תמך. הוא אוסף ומעביר מים ביעילות מהקיר, מונע לחץ הידרוסטטי ונזק מבני פוטנציאלי. זה עוזר בשמירה על יציבות ואריכות ימים של הקיר התמך.
4. יעיל ביותר ביישומי ניקוז חקלאיים. זה מסייע בניהול עודפי מים בשדות חקלאיים, שיפור אוורור הקרקע, מניעת שקיעת מים וקידום צמיחה בריאה של צמחים. ניקוז נכון הוא חיוני לתפוקת היבול ולבריאות הקרקע.

ישנם מספר צינורות ניקוז זמינים בשוק. הנפוצים ביותר הם צינורות PVC (פוליויניל כלוריד) ובטון, אלה נמצאים בשימוש נרחב עבור מערכות ניקוז למגורים ולמסחר.
וצינורות HDPE: צינורות אלו ידועים בחוזקם ובגמישותם הגבוהים. הם משמשים בדרך כלל למערכות ניקוז תת קרקעיות.

להלן כמה הבדלים עיקריים:

השימוש ב-Drenotube  מקדם שיטות ניקוז בר קיימא על ידי ניהול יעיל של נגר מים והפחתת הסיכון לשחיקת קרקע. זה עוזר להגן על הסביבה ומשפר את האיכות הכוללת של הפרויקט.

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן