פלג פתרונות למי גשם פלג פתרונות למי גשם

טלפון לפרטים (שלוחה 2)

09-7666343

ניקוז קיר מרתף

ניקוז קיר מרתף, המכונה גם אריח ניקוז מרתף או ניקוז צרפתי, הוא מערכת שנועדה למנוע חדירת מים לקירות המרתף או היסוד של הבניין. הוא מותקן בדרך כלל לאורך ההיקף החיצוני של קירות המרתף או מתחת לרצפת המרתף.

הניקוז מורכב מצינור מחורר מוקף חצץ או חומר ניקוז. צינור זה ממוקם בתעלה משופעת האוגרת מים ומפנה אותם מהמבנה. לאחר מכן, המים הנאספים מועברים בדרך כלל למשאבת בור או לשקע ניקוז כדי להישפך בבטחה הרחק מהקיר.

ניקוז קירות מרתף חיוניים בניהול עודפי מים ומניעת הצפה במרתף, שכן הם עוזרים להקל על הלחץ ההידרוסטטי על הקירות. הם מספקים אמצעי לניקוז יעיל של מי התהום, ומפחיתים את הסיכון לנזקי מים, צמיחת עובש ובעיות מבניות הנגרמות מחדירת מים.

אריחי ניקוז עשויים בדרך כלל מחומרים כגון: פלסטיק, בטון, חימר ו פלסטיק ממוחזר וגומי.

ניקוז קיר מרתף

תהליך הבנייה של מערכת ניקוז כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:

תהליך הבנייה של מערכת ניקוז

 

  1. חפירה: התחל בחפירת ההיקף סביב קירות המרתף כדי ליצור תעלה עמוקה מספיק כדי להכיל את מערכת ניקוז הניקוז. התעלה צריכה להיות משופעת כדי להבטיח ניקוז תקין.
  2. מצע חצץ: צור שכבת חצץ בתחתית התעלה כדי לספק בסיס יציב למערכת ניקוז הניקוז וכדי להקל על ניקוז המים.
  3. בד סינון: פרסו בבד פילטר או בד גיאוטקסטיל כדי למנוע מחלקיקי אדמה להיכנס ולסתום את הצינור. בד זה מאפשר למים לעבור דרכו תוך שמירה על פסולת.
  4. התקן צינור ניקוז: הנח את צינור הניקוז, המכונה גם מערכת ניקוז הניקוז, לתוך התעלה. יש לחורר את הצינור כדי לאפשר כניסת מים. חבר את כל האביזרים הדרושים, כגון מרפקים או צימודים, כדי להבטיח זרימה רציפה.
  5. מילוי חוזר: מלאו בזהירות את התעלה בחצץ או באבן כתוש, תוך הקפדה על כיסוי צינור הניקוז. זה עוזר לספק ניקוז נוסף ולמנוע מהאדמה לסתום את מערכת ניקוז הניקוז.
  6. בד סינון: עטפו את צינור הניקוז + חצץ  בבד פילטר או בד גיאוטקסטיל כדי למנוע מחלקיקי אדמה להיכנס ולסתום את הצינור. בד זה מאפשר למים לעבור דרכו תוך שמירה על פסולת.
  7. מילוי סופי: השלם את תהליך המילוי עם אדמה, וודא שהיא דחוסה כהלכה סביב מערכת ניקוז הניקוז. זה עוזר לשמור על השיפוע והיציבות של המערכת.
  8. יציאה ופריקה: חבר את מערכת ניקוז הניקוז לנקודת יציאה, כגון משאבת שקע, ניקוז סערה או ניקוז אור יום. ודא שהשקע ממוקם כראוי כדי להפנות מים מהבסיס.

Drenotube

(מאמר על Drenotube)

Drenotube שחברת פלג משווקת הוא פתרון חדשני המחליף את מערכת מערכת הניקוז הקונבנציונלית. הוא מציע דרך יעילה וחסכונית יותר לניהול ניקוז המים. Drenotube מתוכננת כצינור גמיש ומחורר העשוי מפוליאתילן בצפיפות גבוהה (HDPE). תהליך ההתקנה פשוט ומהיר.

גרף לתהליך של Drenotube

Drenotube יכולת ניקוז גדולה יותר בהשוואה למערכת ניקוזי ניקוז מסורתיים. העיצוב הייחודי והנקבים שלו מאפשרים זרימת מים טובה יותר וניקוז מהיר יותר. זה עוזר למנוע הצטברות מים ומפחית את הסיכון להצפות או נזקי מים. Drenotube עשוי מ-HDPE, שהוא חומר עמיד ביותר. הוא עמיד בפני קורוזיה, כימיקלים ותנאי מזג אוויר קיצוניים. זה מבטיח את אורך החיים של מערכת הניקוז, ומפחית את הצורך בתחזוקה או החלפות תכופות. המערכת היא רב תכליתית וניתנת להשתמש בה ביישומים שונים, לרבות ניקוז חקלאי, ניקוז מגורים ומסחר, ניקוז מגרשי ספורט, ניקוז כבישים מהירים ועוד. הגמישות שלו מאפשרת לו להסתגל לתנאי קרקע ודרישות ניקוז שונות. והכי חשוב, הוא פתרון ידידותי לסביבה. הוא מסייע במניעת שחיקת קרקע, מפחית את הסיכון לזיהום מים ומקדם ניהול מים בר קיימא. בנוסף, הוא עשוי מחומרים הניתנים למחזור, התורמים למערכת ניקוז ירוקה ובת קיימא יותר.

All in on Drenotube

Drenotube מציעה חיסכון בעלויות בדרכים שונות. בכוח עבודה ושינוע בהתקנה ובשל יכולת הניקוז הגדולה יותר שלו, נדרשות פחות צינורות, וכתוצאה מכך עלויות חומר והתקנה נמוכות יותר. בנוסף, העמידות שלו מפחיתה את הצורך בתחזוקה ותיקונים שוטפים, וחוסכת כסף בטווח הארוך.

 

בסך הכל, Drenotube מציעה אלטרנטיבה יעילה, עמידה וחסכונית יותר ממערכת הניקוז המסורתית. יכולת הניקוז המעולה שלו, הרבגוניות והיתרונות הסביבתיים הופכים אותו לבחירה פופולרית עבור יישומי ניקוז שונים.

 

נשמח לעמוד לשרותך

צור איתנו קשר

    דילוג לתוכן